Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

tisdag 30 mars 2010

Jag och ett blogg-fan, Mini568!

Hej! Har träffat på en panda i Panfu som heter Mini568, och han ställde sig brevid min på väggen (där typ alla pandor tror att dom är coola) och började helt plötsligt vinka, och då tänkte jag: Han kanske menar att jag också ska vinka och ta kort och lägga in här på bloggen (han kunde inte säga nåt föt klockan va innan 8.)
Nu när man kan chatta frågade jag honom om det går bra att jag la in ett kort på bloggen på oss två och då sa ju han ''Så klart!'' och så frågade jag han om han gillar min blogg, och då sa han''Jaa!''. Så här är kortet:










/Klara

3 kommentarer:

  1. Hej klara! Det är jag på panfu som heter Mallan_98 och vi har träffat varann på panfu

    Kolla gärna in min blogg

    SvaraRadera
  2. Ok, ska kolla den! Den är nog jätte bra!

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10