Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

måndag 26 april 2010

Mitt 200:e inlägg!

Hej!
Här är mitt 200:e inlägg här på bloggen!
Såhär ser det ut på instrumentpanelen på min blogg nu:
Där i mitten står det "200 inlägg, som publicerats senast 2010-apr-26-". Det står lite konstigt men man fattar väl? (klicka på bilden för större storlek.) Men jag kommer inte kunna skriva på en hel vecka nu!
Internet kommer inte funka tror jag. Bara min brorsas dator!
Idag kommer jag inte heller kunna skriva, för att Internet inte ska funka idag.
Men det funkar nu. (jag är sjuk idag, har feber. Men det var ganska länge sen jag var sjuk sist.)
Men här kommer två bilder:

Jag och 98__cool:





















Jag och Olrud:




















Snygga eller? Olrud är ju som ni vet ett av mina bloggfans. Mariabegemot
är helgalen i mig!

/Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10