Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

måndag 15 augusti 2011

I'm HOME! :D

Hej!
Gotlandsresan har varit roligare än ni kanske tror, alltså från inläggen :P Vi har sett mke, jag har badat (xD) och mke mer ^^ Förresten, båtresan igår var hemskt!! Ska jag berätta det hemska? Tänk på att allt det här är sant...o.o

Det blåste ganska mke och båten guppade åt sidorna. Många gick ut på båten och satte sig för att dom blev åksjuka. En liten kille som satt i vagn spydde...;(( Stackare...iaf, många mådde illa, men nt vi. Ibland kändes det som om båten skulle tippa ;( Det var jätteläskigt! Den stooooora färjan. o.o Sen lugnade det ner sig, och blåste nt lika mke så färjan guppade nt lika mke då :) Den var en annan färja än den som vi åkte med dit, den såg ungefär likadan ut på utsidan, men nt på insidan, och den var lite mindre än den som vi åkte dit med, df guppade den sådär mke.

Iaf, det var nt kul...Men nu är vi iaf hemma! Skönt, kan jag säga! ^^ Ska jag visa en sak som jag köpte där på Gotland?? ^^




















Söt, ellerhur? Men den är nt riktig ;D Bevis:


















Ser ni under?? Det är silke...ngt, där xD Ingen päls, så det betyder att den INTE är en riktig kanin ^^ men den är söt, men nt så bra att ha som gosedjur elr så xD Den är lite hård hihi ^-^ Jag har lite mer saker också, men ni får nöja er med att se min "låtsas-fast-ändå-riktig-kanin" xD Men ni kan iaf få se en bild på raukarnaFårö som jag tagit själv ^^


















Coola va? ^^

Men nu, över till Panfu:

Igår funkade levelboostern...fast det var ju ingen mening att höra nu ^^

Cya! (:

1 kommentar:

  1. Söt! Jag har en riktigt kanin. xP Han heter Ludde.

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10