Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

fredag 6 augusti 2010

Idag kommer Max och Ella logga in i Panfu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej!
Idag kommer Max och Ella logga in i Panfu!!!!! Vet ni hur jag vet det???? Såhär var det: Pandania00 skrev en kommentar i Panfubloggen om ett klubbmöte typ, och då svarade Max och Ella på den kommentaren och skrev att det var en jätte bra idé:




Klicka på bilden för större storlek. Men visst var det bra!!!!!???? Och nu har dom börjat svara på kommentarerna! :) Glöm inte att logga in då!! Jag har ställt min mobil på att den ska pipa en halvtimma innan! Min mobil är jätte cool, den har touchskärm, alltså en sån som man pekar på skärmen med när man trycker någon stans på den :) Inte en Iphone iaf. Men min mobil ser ut  ungefär såhär, fast allt står på svenska och jag har satt på några snygga klistermärken på min! xD Denna bild har jag tagit från google, men ungefär såhär ser min mobil ut:


















Snygg??? Det glänste för mycket när dom tog kortet tror jag så texten SAMSUNG syns inte.

//Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10