Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

tisdag 10 augusti 2010

Lola5555 guldpanda i 2 dagar (en dag har gått, så nu är det 1 kvar)

Hej!
Man brukar ju bli guldpanda 2 dagar helt gratis några dagar efetr man har skapat sin panda, och Lola5555 har blivit det, och snart blir det väl sju dagar helt gratis ;) De får man ju också.

Jaa, det är super duper bra! För nu ser jag ut såhär:









Och idag vann jag en svår bana i gåtmaskinen på en gång!! :O Jag lovar er!!!! Jag fick ett pepparkaks hus, jag kallar det så iaf xD

Mm, jag tror dig iaf.

Bra för det är sant, men vad fick du då Lola5555?

Jag har inte gjort det idag ännu, men jag ska göra det nu.

Ok.

//Klara och Lola5555

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10