Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

söndag 30 januari 2011

Majapop intervjuar mig :)

Hej!
Tidigare idag ville Majapop intervjua mig, och jag filmade hela intervjun. Den blev typ 10 min. lång, men för er som orkar titta på den ändå utan att det blir långtråkigt (xD), här är den:



Här är länken till den om ni vill se den direkt på YouTube istället, så man kanske ser texten lite bättre :)

http://www.youtube.com/watch?v=Zit0lEzEnuM

Hihi :) Men ja, det var väl allt för mig idag :)

See ya! ♥

Emmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10