Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

måndag 18 juli 2011

JÄTTEGOD NYHET!!! :D

Hej!
JAG KMR BÖRJA BLOGGA HÄR IGEN!!!!! :D :D :D Jag tror att det fortfarande ska handla lite om Panfu såklart.

Har ni saknat bloggen? SÅKLART! :D (Skojjah xD). Jag kanske är lite mer aktiv på MovieStarPlanet, där jag heter Emmy_12 nu (Lvl 7, VIP, CELEB, JURY xD). Vad heter ni där?? (:

Jag kmr kanske nt skriva lika ofta som förut, men ibland iaf. Har jag några besökare kvar?? Har bett Max & Ella att ändra mitt namn i blogglistan ill Emmy_10 istället för Klara_cool, som jag hette förut.












Pandatedde ville vara med, och några andra fick bli med på kortet också ^^

Aa, men iaf, det var det jag skulle säga ^^
Elr förresten, när jag loggade in idag så såg jag att det fanns levlar upp till 60 nu :D Är än så länge fortfarande bara på lvl 50 (;

Cyaa!<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10