Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

söndag 24 juli 2011

Ny pryl 24/7-11

Hej!
Idag är det en ny pryl i Panfu i maskinen, det är en...ja, det får ni kolla själv. Ledtråd: Ngt gott...;D

Många undrar också om jag kan göra dom till guldpanda. SVAR: Nej! Det kan jag nt. Jag är en helt vanlig tjej :) Ingen mer speciell panda liksom ;) (inte mer speciell än andra pandor alltså hihi ;D). Dom flesta kommentarer om det är på mitt inlägg Panfukatalog-fusk, det är inget fusk, det ska ju gå att hitta liksom :) Det är ju det som är meningen ^^ Men jag kan nt göra er till gp, tyvärr. Även om jag kunde, så skulle det vara fusk tkr jag, alltså att få det gratis av mig ;) Ni fattar va? ^^

C'yaa ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10