Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

måndag 21 december 2009

4 dagar kvar till jul!

Jippee!!!!!!
Snart är det julafton!!! Bara 4 dagar kvar!!
Jag har slagit in en julklapp till Putte (Min fågel)
Hoppas han tycker om den, jag har gjort den själv
och det är en tjej-docka med lila hår som Putte
kan bita på. Han gillar saker som han kan äta och bita
på. Jag gav han ett snöre i 2:a advents-present och igår
fick han en pepparkaka som jag hade glaserat (Satt på kristyr.)

Ha en väldigt go' jul!

Önskar Klara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10