Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

måndag 21 december 2009

Jag och min vän Flora555

Hej,
Min bästis heter Flora (Hon heter Flora555 i Panfu)
Vi hade tänkt att visa lite av våra profiler, (F betyder ''fråga'' och S betyder ''svar'':

F. Vilka sorters barn är ni? : S. Vi är Panfu älskare!!!!

F. Vad gillar ni för djur? : S.  Flora gillar katter och hästar
och jag gillar fåglar och katter (Jag kan inte ha en katt
för jag är allergisk mot päls-djur)

F. Vad gör ni tillsammans?: S.  På rasterna i skolan går vi och pratar
om Panfu eftersom vi är ''Panfu älskare.'' :)

F. Vad gillar vi för färger?: S.  Flora gillar gul och jag gillar alla färger
men mest rosa (Jag tycker om gul också.)

Oj oj oj! Vi ha gaaaanska mycket gemensamt, men inte såååå himla mycket!

//Klara och Flora

Ps: We ♥ Panfu! Hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10