Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

onsdag 3 februari 2010

Del 1 av Panfusagan

Hej,
Jag sa ju att jag skulle göra en
saga om min panda i Panfu.
Här kommer del 1 av den. Ps: Det är min panda Klara_cool
som berättar:

Hej,
Jag heter Klara_cool,
jag är Klaras panda i Panfu.
Nu ska jag berätta om en sak
som hände mig för ett tag sen.
Det är en lång historia. Det var ett äventyr:

Jag var ute och gick på en promenad i Panfu
och var på väg till Kamaria i tornet.












När jag var framme sa jag Hej till Kamaria.












Kamaria sa Hej till mig också.
Hon visade mig en bokstav
hennes kristallkula.











''Ett G?'' sa jag.
''Ja, konstigt va?'' sa Kamaria.
''Ja, vi måste få reda på
vad G:et betyder'' sa jag.
''Ja, behöver du hjälp?'' sa Kamaria.
''Kanske med nånting'' sa jag.
''Ok'' sa Kamaria.
''Nu vet jag vad jag behöver hjälp med! sa jag.
''Jag vet inte vad jag ska börja med att göra...''
''Inte jag heller'' sa Kamaria...

Ja, fortsättning följer.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10