Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

måndag 22 februari 2010

En utomgording!

Hej,
Idag såg min panda en utomgording i Panfu! Han hade rammlat ut i vattnet
när han skulle åka en sväng i sitt rymdskepp. Han har ingen familj :(
Han sa att han heter Pop. Klara_cool tog med han till sin koja.
Han sa att han var utsvulten! Klara_cool gav han lite mat.
Hon tog kort på honom också.
Såhär ser han ut:













(Klicka för större storlek.)
Klara_cool sa såhär till Pop: ''Vi frågar Klara om du får vara med och skriva med henne
i inlägg!''
Och Pop sa: ''Jaa!''
Och för mig gick det bra. När Pop skriver så här texten blå och när jag skriver så är ju texten
svart och när Klara_cool skriver är texten rosa. Hejdå!
Pop, Klara_cool och jag skriver i nästa inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10