Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

onsdag 3 februari 2010

Sista delen av Emma sagan

Hej,
Här kommer sista delen av Emma sagan:

Emma: Nu kommer hon!
Flora: Ja! Hur ska hon få upp dörren?
Emma: Det hänger en nyckel utanför
dörren.
Flora: Ok.
*Elise låser upp och öppnar dörren*
Emma: Bra Elise! Tack!
Elise: Varsågod!
Flora: Vi ska nog aldrig vara så upptagna på rasterna mer!
Emma och Elise: Ne!
Flora: Nu har det gått 2 timmar!
Elise: Det kanske är bäst att jag går ut nu innan
läraren kommer! Jag låser efter mig! Läraren kommer nog
snart och låser upp!
Emma och Flora: Ok.
Flora: Vi sitter här inne som om vi har tråkigt.
Emma: Ok.
*Läraren och dom andra barnen kommer in*
Emma: Hej.....
Läraren: Hej. Nu börjar vi igen!
Alla barnen plus Emma och Flora: Jaa!!!

Slut!

Jag kommer börja med en ny saga som handlar
om min panda i Panfu. Där i kommer det vara bilder också.
Spännande va?

                             Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10