Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

lördag 15 maj 2010

Kul med två bloggar...och en tävling!

Hej!
Det är faktiskt ganska kul med två bloggar :) Vad tycker ni som har två bloggar?
Är det kul eller as tråkigt? xD Jag tycker att det är kul.

Jag har en mini tävling! Den heter

"Mitt största bloggfan ♥"

Detta är en tävling för alla mina bloggfan! Det ända ni behöver göra, är att skriva en kommentar i detta inlägg och berätta hur mycket du älskar eller gillar min blogg. Den som verkar gilla min blogg mest, vinner! Och vinnaren får vara med på en bild till bloggen! (vi tar kort i Panfu, och då är det viktigt att du säger vad du heter i Panfu i kommentaren.) Tävlingen håller på till 21 maj. Alltså i 6 dagar (Om man räknar med idag, är det 7.) När tävlingen är slut, skriver jag ett inlägg om vem som vann och när vi ska ta kort och så. Så kom igen alla bloggfan, kommentera och berätta hur mycket ni gillar min blogg!

//Klara : )

8 kommentarer:

  1. Din blogg är jätebra,nej föresten den är den bästa bloggen i hella UNDERVESUM tycker jag. Den har bra musik och jag gillar vad du skriver, ja allt är bra med den.På panfu heter jag Rosi08 ,men på riktigt heter jag Emelie!

    SvaraRadera
  2. heeej klara_cool det är Mimmi748 du vet=D jag älskar din blogg så mycket så att jag vet inte vad jag ska göra=O jag skulle göra vad som helst för att komma med i en bild på din blogg!!!! P.S jag har följt din blogg sen du skapade den <3 ( jag älskar din blogg den är så cool!!!!!!

    SvaraRadera
  3. klara din blogg äger jag älskar det skriver och all musik du lägger ut!!!!!!!!!!!!!!!
    om jag var en kille skulle jag fråga chans på dig !!!!!!!!!
    pluss att du är söt och rolig och....
    om jag var lesbisk så skulle jag oxå vilja bli ihop med dig!!

    karm =P (och Puss=)))) picur!!
    ps jag heter picur på panfu men i verkligheten olivia

    SvaraRadera
  4. klara jag älskar din coola blogg är inne typ alla dagar och jag tycker du ochså är cool jag tycker du äger asså jag älskar dig och din blogg snälla jag e dit stursta fan asså du är så cool jag gillar ochså justin beiber snälla kan du ta kort på dit stursta fan coola hälsningar ylo

    SvaraRadera
  5. HEJ KLARA DIN BLOGG ÄR BÄST JAG LÄSER DEN SUPER OFTA DU ÄR BÄST DIN BLOGG ÄR SÅ FIN DEN ÄR SÅ JÄ... FIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIN BLOGG ÄR BÄST HOPPAS JAG VINNER. HEJDÅ. FIATPANDA.

    SvaraRadera
  6. hej klara jag har en fråga
    hur ser man att nån kommenterat på blogger??

    så man kan se kommentarerna?

    SvaraRadera
  7. Hej din blogg äger sååå braaa så att det finns inge ord för det! Din musik äger! speciellt justin beiber love me! Hoppas jag har tur att vinna jag läser din blogg varje dag! Ps: älskaaaaar din blogg!

    JAG HETER hannaz12 i panfu

    SvaraRadera
  8. Heej Klara det är jag Olrud ditt fan bara så du vet så är jag ditt största fan men det som är tråkigt är att jag har blivit avstängd för alltid så vi kan inte prata så mycket men jag kommer alltid vara ditt största blogg fan det lovar jag dig =) bara det jag ville seja heeej då

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10