Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

söndag 23 maj 2010

Vem vann tävlingen!!?? Spännande!

Hej!
Idag säger jag vem som vann

"Mitt största bloggfan ♥"

-tävlingen!! Spännande! Vinnaren som vinner att vara med på en bild här på bloggen är.........

Fiatpanda!!!!!

GRATTIS FIATPANDA!!!!

Såhär såg hennes kommentar ut:













Till Fiatpanda: vi träffas i Panfu idag (23:e maj 2010) kl. 16.00 (kl. 4) i Pandiala i staden (jag tog en ganska tom server/pandavärld så att det inte skulle vara fullt för någon av oss). Om inte denna tid, plats och server passar, så skriv det i kommentarerna i detta inlägg, Fiatpanda.

Hoppas bilden blir riktigt fin! Men det tror jag
väl!?

Hej då!

//Klara

Ps. har 2 pokopets nu, en Soque och en Woody:

1 kommentar:

  1. Hej! Kan vi träffas idag klockan 5?? Kan vi? Idag, på måndag? är det ok? skriv en kommentar här på min/din blogg om det passar tiden. PS. Tack för jag vann tävlingen!

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10