Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

tisdag 25 maj 2010

Ny och större text i Panfu och ett sätt att tjäna pandamynt på

Hej!
Här kommer ett tips på hur man kan tjäna pandamynt i Panfu (det
är INTE olagligt i Panfu). Varje gång du loggar in, får du 10 pandamynt mer :D :D
Så om du loggar in och ut så tjänar du pandamynt! Hihi! Och en till sak, en nyhet:

Nu har dom ändrat så att det är ny text och större storlek

på chattmeddelandena i Panfu (alltså det man skriver)













Det är typ Arial eller Verdana, jag tror att det är Arial.
Alltså typsnittet på texten (stilen på texten).
Men det är coolt, kan dom inte ta Comic Sans MS, den är sööt!
Såhär ser den ut:







Den är söt och fiin! Det är mitt favvo typsnitt/stil på texten!

//Klara

2 kommentarer:

  1. Hej cool blogg men kolla in min blogg också och eftersom jag skicka komentar till dig får du det till min muhahaha skämta men jag skulle bli väldigt glad då!!//Sheris
    Jag vet texten är såå COOL!!;-)

    SvaraRadera
  2. coolt.....
    och fin blogg föresten!!
    jag upptäckte den nyss....
    Jag tror jag ska lägga ut den som genväg....

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10