Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

söndag 23 maj 2010

Om 3 dagar åker vi/familjen utomlands!

Heej!!
Om 3 dagar så åker vi/familjen utomlands!!! 1 hel härlig vecka utomlands!
Så jag kommer inte kunna skriva på en hel vecka från och med onsdag kväll, då
vi åker! Så skönt att bada och sola en heel vecka! jag komemr ju såklart ta kort där
så ni kan få se lite bilder när vi har kommit hem.

///Klara som längtar tills på onsdag kväll!!

Ps: Förlåt Fiatpanda om jag inte var i Panfu när du var där (om du var där kl. 4 alltså) Vi bestämmer en ny tid imorgon.

1 kommentar:

  1. heej!jag ska också till grekland det längtar jag till. synd att vi inte var därr sammtidigt det var synd:-(

    glada hälsningar visbydans

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10