Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

lördag 21 november 2009

Bilder på mina Littlest petshop VIPs husdjur

Hej,
Jag har 3 Littlest petshop VIPs husdjur.
Dom 3 första bilderna är från datorn som
ni säkert kommer att se.Och den sista bilden är på dom riktiga kram djuren, så som dom ser ut
i verkligheten alltså menar jag.
Första bilden är på min räv Lolly som har en VIP-vän som är en katt och heter Mimmi:



 

Och en kanin som heter Fluffis och hon har också en VIP-vän
som heter Sniff och är en hamster:
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Och en anka som heter Fevzie ( Uttalas Fevsi )
som tyvärr inte har någon VIP-vän för ankorna
i VIP-världen har ingen VIP-vän:
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Men nu till den sista men inte minsta bilden....(trummvirvel)....
Bilden på kram djuren! Först från vänster: Räven Lolly,
sen kaninen Fluffis och ankan Fevzie:
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jag tog denna sista bilden i min soffa så ni vet.
 
Kram  Klara

1 kommentar:

  1. hur går man in på det där spelet? det verkar roligt snälla skriv ett svar!
    //bubba

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10