Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

torsdag 12 november 2009

Röstningen kanske inte funkar

Hej,
Röstningen högst uppe till höger
på min blogg med namnen på min
panda som jag ska göra kanske inte
funkar för just då, när jag ska göra pandan,
kanske namnet som vann inte funkar på
grund av att det just då är upptaget :(
Då kanske jag måste ta namnet som fick
näst flest röster, men om inte änns det
funkar vet jag tyvärr inte vad jag ska göra :(
Då får jag väl hitta på ett annat namn som inte
är upptaget och som inte var med på röstningen
kanske... :( Men jag har ju kvar Klara_cool så ni behöver
inte oroa er för att jag ska radera Klara_cool.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10