Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

måndag 23 november 2009

Guldpanda-dag och ett nytt äventyr i Panfu på torsdag!

Hej,
Det är både GP-dag och en dag när det kommer ett nytt
äventyr på torsdag! Kul för min andra oGP panda Max678!
Hejdå!

P.s: Inlägget om min lugg,
asså bilden på min lugg har tyvärr
inte jag lagt in ännu för att jag har varit sjuk
och plus att jag har jag glömt också och
jag kan inte när jag är lite sjuk för då kanske jag
är lite blek eller nåt så det är lite därför jag
inte har lagt in bilden och att jag har glömt bort också....

Kram Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10