Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

måndag 23 november 2009

Dagens tjej-stil 23/11-09















Och ni får välja om ni ska ha
blixten i ansiktet, men nu ska
jag berätta en annan sak för er:

En äventyrsbok jag inte kunde lita på igår...
Igår när jag var i Panfu och tittade
i min äventyrsbok så stod det att jag
inte hade gjort något äventyr alls:






















Och det är jag som har skrivit: ''Jag har redan
klarat alla äventyren men denna bok kan inte
jag lita på! :( '' i paint bara så ni vet det så ni inte
undrar hur det kan stå där...
/Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10