Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

söndag 13 juni 2010

En vampyr

Hej!
Kolla vad jag har gjort, en vampyr! Först har jag tagit kort på min panda som vampyr.
Men då hade den inga kläder XD Kläderna ritade jag. Vingarna, skorna, öronen och
tänderna/munnen, satte jag på min panda. Sen ritade jag kläder på den så den såg mer
vampyr liknande ut. Såhär blev den:






















Hehe, ett ärr i pannan :P
Fin eller, eh, jag menar Läskig eller?

Jag tycker om att rita saker :D

//Klara ♥

3 kommentarer:

  1. HJÄLP! Vilken läskig vampyr men jag förstår inte hur du gjorde?? Liksom måla du på datan eller med färg pennor eller på ett annat set??
    Från Emelie.PS. Jag hetter Rosi08 i panfu!

    SvaraRadera
  2. jag älskar att rita måla rida basket killar mäst min kille på rigtig Albin jag är dit stårsta fan och vill bli vän med dig i panfu rovs i panfu

    Mvh Fanny. rovs i panfu

    SvaraRadera
  3. hejhej! jag undra bah' om du har gosupermodel?? jag har! om du också har så kan du väl adda mig jag heter: eszenyei
    och jag heter också samma sak på panfu,stardoll och stallet.se

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10