Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

fredag 25 juni 2010

Jag, Emlier, Elmaer, Victoriawillix och Blomman300

Hej!
Här är lite bilder på bloggfans. Jag och Blomma8 (Mariabegemots nya panda) tog kort tillsammans, men jag råkade klicka på Spara inte på Paint...så vi får ta en ny bild Blomma8. Här kommer en bild på mig och Elmaer:










Och en bild på mig och Emlier igen:








Och jag och Victoriawillix, mitt barn i Panfu:











Och en bild på mig och Blomman300:













Ja det var alla! Alla förutom den sista bilden tog jag igår.


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10