Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

torsdag 17 juni 2010

Ny sak i Panfu

Hej!
Titta, en ny sak i Panfu som finns när det har kommit nya kläder och nya möbler. Den finns där Robby var förut (den där roboten längst nere i hörnet som man fick information av):




















När jag tog denna bilden så var jag i presentaffären, som ni kanske ser.
Men coolt va??

Det kan bli vad som helst nytt. Inte bara när det kommer nya kläder, när
det kommer nåt nytt i Panfu visas det också där.

//Klara

1 kommentar:

  1. Alltså du e ett riktigt selena gomez fan Hehe aja jag me ses!!/Sheris

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10