Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

tisdag 15 juni 2010

Jag, Sanna9, Ponga00, Tonyhook och Mimmi748!

Hej!
Här är en bild på mig, Tonyhook (min pojkvän i Panfu) och mitt bloggfan Mimmi748:









Här är en bild på mig och Sanna9 (också ett bloggfan). Denna bilden
tog vi idag, nästan nyss faktiskt.















Och här är en bild på mig och Ponga00












Jag vet inte riktigt om hon är ett bloggfan eller om
hon bara är min kompis i Panfu.

Det var nog allt, hej då!

//KlArA =D

7 kommentarer:

  1. Hejsan Klara_cool. Kan vi skapa en blogg tillsammans? Skriv i min blogg en kommentar. //Fiatpanda.

    SvaraRadera
  2. Oooh! Jag såg att när det skrev Jag och Sanna9 skrev du med stilen Comic Sans MS! Jag älskar den stilen! Jag skriver den nästan alltid nu när jag skriver mejl! :) Och fina bilder! Jag älskar dem! Du Klara_cool, jag ville såå jääätte gärna vara med i din "Mitt största bloggfan" tävling men då kunde jag inte få klämm på att kommentera. :( :( :( Så jag kunde inte vara med! :( :( :( Kan du inte göra en till sån tävling, den måste inte vara precis lika dan men kanske liknande. :) Hejdå! PS älskar din blogg!

    Mvh cken!

    SvaraRadera
  3. hejsan klara <3
    Tack så himla mycket att jag fick vara med i din blogg :-DD Ja det jag skulle säga va att man kan kopiera bilder från dig =/ ja jag vet att när man högerklickar på en bild i din blogg så kan man inte kopiera men om man trycker på bilden alltså Inte högerklickar kan man kopiera bilden där ifrån så för att dom ska inte kunna göra det måste du ta bort en grej när du skriver inläggt till en bild för i min blogg har jag gjort så att ingen kan kopiera alls ;-)

    SvaraRadera
  4. hej klara cool jag vil järna vara med i din logg mer gånger
    kramisar sanna9

    SvaraRadera
  5. SV: Mimmi748:

    Hur Mimmi??

    SV: Sheris:

    Heej syrran! =)

    SV: Sanna9:

    Ok, det kan du väl Sanna =)
    Och ni andra också!

    SvaraRadera
  6. jag vill ha nåt från din blogg jag jar en men hur kan jag få såna saker skriv en komentar i min blogg www.fannysnall.blogg.se snälla jag vill veta jag heter rovs i panfu och villl bli vän med dig dddddddduuuuuu haaaaaaaaarrrrrrrr värdens bästa coolaste blogg wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mvh Fanny rovs i panfu

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10