Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

onsdag 30 juni 2010

Jag ska hälsa på Flora i hennes nya lägenhet!

Hej!
Idag kl 12.00, ska jag åka till Flora och hälsa på henne och vara där hos henne och ha kul ända tills kl 16.00! Kul va?? En helt ny lägenhet för dom. Och jag och Flora kommer nog att ha jätte kul. ♥ ♥ ♥ Jag berättar mer efter jag har varit där hur kul det var. Det var ett tag sen vi träffades sist för nu är det ju varit lov. Men det ska bli jätte kul att hälsa på henne! Ååh vad jag längtar tills kl 12! Nu på gården där jag och Flora (och våra familjer) bodde, känns det nog väldigt tomt nu utan mig och Flora och våra syskon och så. Här är en bild på mig och Flora för länge sen när vi var likisar:









Jag            Flora

Sees!


1 kommentar:

  1. Hur fick man det dära, inget på denna blogg få kopieras?!
    :)
    //william568

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10