Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

söndag 27 juni 2010

Ska byta namn på Klara_cool, men bara byta namn!

Hej!
Vet ni en sak?? Att jag ska byta namn på Klara_cool, men bara byta namn, inte göra en ny panda. Jag kommer ha kvar alla mina kläder och möbler och vänner och såntdär, allt förutom namnet, för det kommer jag ju att byta. Jag har gjort en omröstning på sidan av bloggen. Där kan ni rösta på vilket namn ni vill att jag ska byta till. Ni får rösta mellan domhär namnen:

  • Emmy_10
  • Maja_119
  • Amy_789
  • Wilma_564
  • Flora_567
  • Molly_410
Det kan vara så att alla inte riktigt funkar, men jag har kollat så att alla funkar just nu i alla fall. Om det som fick flest röster inte funkar, så tar jag det namnet som fick näst flest röster.

Rösta på!

Och förresten: Jag hittade bilden på mig och Blomma8/Mariabegemot! Såhär ser den ut:













Och hon lite skrev fel, hon menade Den, inte Sen. Jag hade sparat den, men jag kom bara inte ihåg vad den hette. Den nya bilden ser ut såhär:

..........


Oh nej! Jag hittar inte den nu också! Typoo! Jaja, tur att jag hittade den första bilden i alla fall. (i fortsättningen skriver jag iaf istället för i alla fall).

Hejdå!

3 kommentarer:

  1. Klara, hur byter man namn?
    Jag vill göra det, jag vet vad jag ska heta, men hur byter man?
    Tacksamm för svar <3
    //william568

    SvaraRadera
  2. Jag vet faktiskt inte hur man gör. Jag ska iaf fråga Katiah om instruktion för hon kan. Du kanske kan fråga henne :)

    //Klara

    SvaraRadera
  3. Men, i så fall, kan du skriva på bloggen hur man gör om du får reda på det, p.s, jag röstade på Emmy_10.
    Det låter mest verkligt :S
    //william568

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10