Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

onsdag 16 juni 2010

Intervju med Stella

Hej!
Här kommer en intervju med Panfu_Ellas pokopet Stella!
(det var ju Panfu_Ellas pokopet som sjöng i Panfu)

Här kommer intervjuen! (när det är svart text så är det jag, Klara, som
säger och när det är orange text så är det Stella som säger)


Hej Stella! Vad kul att du ville bli intervjuad!
Hej! Kul att du frågade!


Vad tycker du är roligast med att sjunga?
Ja, allt! Plus att många tycker att det låter gulligt när jag sjunger!


Ok, men du, vi kan ta en liten titt på din konsert, en sång i alla fall!
För några missade ju din fina konsert!
Ja, det var synd. 

Här kommer den:

 


Denna var filmad med kamera, men huvudsaken att ni hör henne när
hon sjunger! Jag filmade inte, det var faktiskt Emely101!
Bra Emely! Bra filmat! Hur visste du det Klara?

Ja, det stog PandakulEmely på användarnamnet, så då
visste man ju liksom att det var Emely101.
Ja, då fattar jag.

Brukar du skriva autografer??
Jaa, måånga! Vill du också ha en Klara?

Ja, gäärna!
Här:























Tack Stella!
Varsågod!


Jag börjar fundera på om jag ska köpa en Stella pokopet, men
just nu har jag inte råd. 
Ok, alla Stella pokopets är nästan som mig! Så du kommer ha...nästan mig!


Ja, Stella! Jag tycker om "Stellor", hihi!
Mm, det är kul att vara en Stella också!


Ok. Vi har ju knappt ställt några frågor men det måste man ju inte
bara göra i en intervju, ellerhur Stella?
Nix pix, hihi! Du förresten, jag har inte bara varit med på en intervju på din blogg Klara,
jag har också varit med på Floras blogg! 

Ja, jag har sett att hon har intervjuat dig med.
Klicka här för att se hennes intervju med Stella!

Tack för intervjun Stella!
 Tack själv för att jag blev intervjuad!


//Klara och Stella

1 kommentar:

  1. Heej klara det e Mimmi748 igen ;-)
    Jag skulle bara säga att jag har gjort så nu att ingen kan trycka på mina bilder o kopiera dom där ifrån för det kan man men jag gjorde det igår kväll typ vid kl. tio elr nått men du vet den bilden jag tog när alla skrattade den kan man tryck på för att den ska bli större :-) Men inga andra bilder kan man trycka på nu alltså hehe^^
    ///Mimmi748

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10