Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

måndag 11 oktober 2010

Bild på mig och Tootiesmila :) (Fiatpandas andra panda)

Hej!
Jag och Tootiesmila tog en bild nyss, Tootiesmila är Fiatpandas andra panda.







Fin bild?? Oh, jag höll på att glömma, jag och Mexxandme har tagit en bild och hon vill att jag ska lägga ut den här så hon kan kopiera den och ha den som visningsbild på msn:









Jag tycker den blev bra. Men man måste fråga innan man kopierar saker, men det var jag som föreslog att hon kunde kopiera den ^^ Fast det sa jag förut men då kunde jag inte ladda upp bilder här på bloggen så då blev det inget av det, men nu kan jag det så vi tog en ny bild. Ja, det var nog allt. Sees!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10