Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

fredag 15 oktober 2010

Ni är duktiga på att rösta :)

Hej!
Jag tycker ni är duktiga på att rösta på omröstningen! Alltså att ni röstar överhuvudtaget :D Jag bli jätte glad! :)

Jag håller på att logga in i Pandanda, och jag kan väl ta några bilder därifrån! :) Det har tydligen börjat bli Halloween där redan xD Bear Hollow ser ut såhär: (jag säger "Coolt!" xD)
















Klicka på bilden för större storlek. Men visst är det ganska coolt!? Och så får man leta efter godis och så! Logga in och se efter!

1 kommentar:

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10