Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

onsdag 13 oktober 2010

Hur går det med röstningen? :)

Hej!
Hur går det med röstningen?? Jag ser att det är 13 röster än så länge, och Flora leder! :) Dom andra bloggarna är också bra, det var ju därför jag valde dom :D Jag håller på med en ny header på PhotoScape, men det blir inte riktigt så...fin xD Jag tror jag gör om den.

Jaa, såå, vad gör ni då? Ja, just nu så sitter ni väl med nosen framför datorn xD Men ni kanske gör nåt annat också, kanske läxan, städar rummet, vad som helst xD Jag tänkte i alla fall logga in i Panfu, ses! :)










Ps. Nyss va Ella inne i Panfu, och jag håller med henne på bilden:


1 kommentar:

  1. Just nu ska jag spela the Sims 2 djurliv. :) Jag ska göra min bästa kompis på sims. :D

    /cken

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10