Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

lördag 9 oktober 2010

Bloggstaffet 2-vinnarna Bongo och _Edward_

Hej!
Bogno och _Edward_ vann ju Bloggstaffet etapp 2 och jag har fått ta foton med dom. Först med Bongo:































Och nu med _Edward_:






























Fina bilder??? Jag blir så glad när jag ser dom i Panfu! :) Dom känns som två Panfu_Max eller hur man nu säger det :D Ses! Anzy hade en fest i Panfu nyss och han har filmat till YouTube! Jag kan kanske kan lägga upp den videon här på bloggen senare :) Festen är tyvärr över nu för han skulle lägga upp videon på hans blogg och lägga ut bilderna och så där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10