Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

lördag 9 oktober 2010

Min egna lilla bloggstaffet!

OBS! Anmälningstiden är slut.
Hej!
Jag hade också tänkt starta en egen liten bloggstaffet, och i detta inlägg får ni anmäla er! Jag ska ta ut fyra stycken till finalen, och starta en omröstning sen så NI får bestämma vilken som ska vinna! :)


Nu måste ni rösta på just den BLOGG som ni tycker är bra!
Inte rösta bara för att utan tänk efter noga, vilken blogg ska du rösta på?


Ni har tre dagar på er att anmäla er (till tisdagen den 12:e oktober)...såå.....Klara, färdiga och...GÅÅ!!! Anmäl er med eran blogg! Anmäl anmäl ANMÄL ER så ses vi kanske i finalen! :D






Emmy_10 ♦ ♫ ♥ ♣ ♠


Kunde inte ladda upp min logo så jag skrev namnet istället

6 kommentarer:

  1. Får jag vara med?
    www.pandakul.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Får jag vara med?
    Du vet nog min bloggadress?!
    www.panfuflora.blogspot.com

    //Flora

    SvaraRadera
  3. Jag är med!
    http://panfutidningen.blogg.se

    SvaraRadera
  4. jag är med! min bloggadress: http://kraamiza.blogg.se/

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med snällaa http://fiatpanda.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna vara med. Men jag har inte riktigt någon blogg. Bara "mejlblogg". En blogg på mejlen. Om man har en blogg kan man säga sin bloggadress och att man vill läsa min blogg för då gör jag en komentar med min blogg i. :)

    P.s ni kan tyvär inte göra komentarer, och en del som jag känner har komenterat redan men jag visar ALDRIG deras namn. :)

    kram cken

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10