Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

lördag 30 oktober 2010

Levelboostern och överraskningsmaskinen funkar :D :D :D

Hej!
Idag funkar LEVELBOOSTERN och ÖVERRASKNINGSMASKINEN!!!!!!!!!  I maskinen är det en Halloweenpumpa, som förra året, fast denna är mycket mindre och annorlunda:







Förra årets ser ut såhär:







Och Idag kom jag upp i level 50!!!!!!!!! JIPPIEEEE!!!!















(Klicka på den för större storlek)



Åååååh vad jag är LYCKLIG! Vilken level kommer ni upp till eller har kommit upp till? ;)


1 kommentar:

  1. Jag kommer gå upp till level 50 om jag får ha datorn nån gång

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10