Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

torsdag 2 december 2010

3 guldpandadagar - På raken!

Hej!
Idag är det guldpandadag i Panfu...

...och det är 3 stycken på raken! Alltså är det imorgon och på lördag också :)

Japp, alldeles rätt. Vi ska kanske också ha en kalender här på bloggen, med luckor.

Varför kom du inte på det igår!?

Vet inte :S Därför måste vi hoppa över 1:a luckan.

+ att adventskalendern i Panfu har liksom...satt igång :D Man får komma varje dag och ta emot en present :D

Japp, igår började det. Då fick man ju en soffa (om man är guldpanda), en kudde och en dekoration att hänga i sin gran i kojan.

För man kan dekorera sin egen gran :O

Mm, coolt :) Idag i kalendern får man en smällkaramell till granen och en snögubbedräkt (snögubbedräkten om man är guldpanda) xD Hihi, lite roliga saker!

Jaa.

Det kommer kanske bli en lite sen fortsättning på sagan som jag har, ni vet :) Ska kanske göra den imorgon...Men jag lovar ingenting ;)

Ok, jag tror det var allt...

...Nää inte alls! Vi ska ju öppna 2:a luckan! Nu öppnar vi, hihi xD
















Hihi, en tomtenisse i 2:a luckan!

Ja, en söt nisse!

Ja.

Men nu var det allt, hihi! See u! ♥

Hej då! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10