Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

torsdag 16 december 2010

YES!! Buuuuu!!!!! YES!!!

Hej!
En av "YES":en är att jag är en av vinnarna i en tävling på Panfubloggen, med en Pandakaka :) Pepparkaka som ser ut som en panda :) Alltså, man kunde göra antingen en snöpanda eller pandakaka. Jag gjorde en pandakaka och jag blev en av vinnarna! :) Såhär ser den ut:



























Hehe, xD Haha rolig panda, Emmy! xD Aa hehe :D

Det andra "YES":et är att det är snö i Panfu nu :D Fast det kom typ i förrgår. Allt i detta inlägget hände typ i förrgår xD

Vi har ju ett BUUUUUUUU! också, och det är att DET ÄR NY PANDADESIGN PÅ ALLA PANDOR I PANFU!!!! >:( >:( Det blev inge' bra med den nya! Med min förra stil såg jag ut såhär:





















Inge snyggt, ellerhur!? Ser ni i ansiktet, det är ganska stor förändring :( Nu har jag bytt stil pga av detta, till denna stil:















Det ser iaf bättre ut den den förra klädstilen på min panda, men pandadesignen är BU tycker jag... :(  DET TYCKER JAG MEEEE!! :( Ska ha en omröstning på bloggen och se hur många som gillar den nya och hur många som HATAR den nya....Bra idé! Ska göra det nu, så,,vi sees! BYEE! xD


1 kommentar:

  1. Hej!
    Var med i Veckans blogg på min blogg.
    Vem vet? Du kanske vinner! ;)
    http://mollymo.bloggplatsen.se/2010/12/18/4170500-tavling-veckans-blogg/#kommentarer

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10