Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

torsdag 23 december 2010

IMORGON!!!!!!! ♥ ♥ ♥

Heeeeeeey!
Imorgon...är...det....JULAFTON!!!!!!!!! Vi ska fira jul med mina kusiner, jag har bara 4 st, men dom som bor i närheten där vi bor kommer :) Alla mina kusiner är yngre än mig xD Jag är snart 10 år och alla dom är under 7 ;) Ok.
Idag kommer mina kusiner, min moster och mina kusiners pappa tror jag :D Älskar julen! Imorgon på julafton kommer jag inte få sitta vid datorn. Men då säger jag nu...

GOD JUL!!!!!!!!!!!

Hihi!

Kusinerna ska sova över hos oss! :D Kuuuul! I natt och tills på lördag tror jag. Oki, två nätter. Aa precis. Men det kanske var allt. Aa det var det nog. See u! ♥ Heej dåå!!

1 kommentar:

  1. Vi ska också fira jul med våra kusiner. :) Vi har tre. Jag är sådär mitt emellan. :s Min lillebror är yngst, 5 år. Min kusin (yngsta kusin) är 6, min mitt emellan kusin är som du tror jag. 9 år (snart 10 ;) ). Jag, 8 år (snart 9). Och min favviskusin (äldst) 11 år (snart 12). :-)
    //cken

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10