Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

onsdag 8 december 2010

Ella på Rebecca10s träff ♫ ♪ :D

Hej!
Idag hade Rebecca10 en träff och på den kom Ella också :) Önskar att Ella kunde komma på min träffar...Jaja, det händer väl säkert :)

Och när Ella var inne tog jag några bilder:























(på bilden ovan skulle jag och Ella vinka, men jag hann inte ta när båda vinkade ^^)

Iaf, det var jättekul! :) Ska kanske ha en träff framöver ;) HAHA!...varför? För att jag vill träffa mina BLOGGFANS!! ^^ O.o...Ok! men du har inte berättat att denna blogg har fans...Meh..ah..eh..öh...äh glöm det! Du har väl sett bilder!? Ja! Jag bara sa så bara för att!! xD Haha, INTE!

Oh oh!! Jag har gjort en bild till Rebecca på PhotoScape! :D


Om du Rebecca ser den så får du, om du vill, visa den på din blogg :D

1 kommentar:

  1. Kan du göra en sådan bild till mig också?
    PLEACE!

    //cken

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10