Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

tisdag 14 december 2010

Ingen bloggpaus!! :) :) :)

Hej!
Vi tar ingen bloggpaus :) Nää, ingen bloggpaus! Vi har nästan saknat bloggen liite...hehe :) Men en sak...vi lägger ner sagan...tyvärr. Det är liiiite jobbigt att skriva den varje vecka typ, liksom..hehe..Aa exakt. Vi lägger ner sagan...

Jag har fått Photoshop nu!! :D Nu kanske det till och med blir finare headers, bakgrunder osv. :D :D :D Min första bild på Photoshop nånsin:



















Det blev liite fel på vissa ställen, men det beror nog på att jag är nybörjare i Photoshop, hehe xD

Jaja, men idag är jag lite sjuk, men imorgon går jag nog på skolan ;) Ska kolla på TV nu, ses! Eller vänta, Emmy!! Läs här allihopa ;) Öh...ok, läs där xD



















...oh just det...glömde att hämta presenten igår i Panfu...Men Emmy då, var det så viktigt? JAAA DET ÄR DET!!! :O Ahaa, men glöm inte den idag dåå! Inte ni andra heller hehe ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10