Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

torsdag 2 september 2010

Intervju med Max och Ella (det var för typ en vecka sen)

Hej!
Kolla, för typ en vecka sen eller så, (ni kan kolla datumet i kommentaren),så skrev jag några frågor till Max och Ella i kommentarerna i Panfubloggen, såhär ser den ut:

























Klicka på bilden för större storlek. Men det var kul! Och jag håller med dom....på den frågan "Tycker ni om att logga in i Panfu?"....dom svarade "Dum fråga. SJÄLVKLART! :D" Och jag håller med dom, det var en lite dum fråga :P Jag visste att dom skulle svar Ja typ xD

//Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10