Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

lördag 11 september 2010

Tips på ett roligt Make up-spel på Spelo.se!

Hej!
Detta inlägg är för er som gillar Selena Gomez PLUS Make up spel xD Det finns ett make up-spel på Spelo.se som heter Selena, och det är kul tycker jag! Alltså, för jag gillar ju såhära att sminka på såhär make up spel xD Här är länken:  http://tjejer.spelo.se/selena.html. Min Selena blev såhär:





















På det spelet, så är Selena väldigt lik henne som hon är på riktigt xD Men testa, om du är tjej alltså ;)

1 kommentar:

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10