Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

söndag 5 september 2010

Krucio förvandlat till ett barn! (igår)

Egentligen, så skulle jag skriva detta inlägg igår, men jag glömde xD Men här kommer själva inlägget (från idag) :

Hej!
Yoohoo!!! Krucio är förvandlat till barn för mig nu! Igår så pratade ju inte Kamaria först i biblioteket, men när jag kom dit lite senare på kvällen, eller inte på kvällen då men typ kanske kl. halv fyra eller nåt xD, så pratade hon! :D Och då hade hon hittat en formel som funkade: BABOOM. Men det måste stå minst två pandor brevid Krucio när man säger BABOOM, annars funkar det inte (man måste inte skriva BABOOM, man kan skriva baboom också, det går också). Och när jag hade klarat det, så fick jag en jätte söt pingvin pokopet, Pingoo heter den xD




















Ganska söt, visst?? Jag tycker det iaf, men för mig, så heter den Pingu xD Pingoo är typ Pinguu på engelska tror jag....jag kan ju inte direkt ALL engelska xD

//Emmy_10 <-- den ser ut som en pumpa, visst? xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10