Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

tisdag 21 september 2010

Panfu_Ella inne nyss :)

Hej!
Nyss var Panfu_Ella inne i Panfu, Flora ringde mig lite för sent men jag hann iaf se henne lite och ta en bevisbild:












Jag vet inte om hon hade hunnit gå när jag tog bilden eller om han i den stora hatten stog PÅ henne xD Men när Flora ringde, så sa hon: "Kom till Bollywood nu, Ella är där, hej då." och jag svarade Okej, sen la hon på xD Men jag ville faktiskt att hon ska göra så, det är därför hon gör så, alltså ringer mig lite fort, säger att Ella, Max eller vem det nu är, är inne xD

Nu har jag alltså träffat :

Max: 3 gånger. (tror det iaf)

Ella: 3 gånger.

Kamaria: 1 gång.

7 gånger totalt.

Ses! :)


2 kommentarer:

  1. Hej Emmy_10!

    Min mamma fyller år snart och
    jag vet inte vad jag ska ge
    henne i present. Har du något
    förslag??

    SvaraRadera
  2. heej! jag har träffat kamaria två gånger

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10