Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

tisdag 23 november 2010

Besök här på bloggen :)

Hej!
Vi har besök av min himmelswooby Hilma :) Hon kallas så eftersom hon är en himmelswooby. Hon kommer skriva med blå text, ljusblå.

Hej hej alla! :) Hilma här! :D

Hej Hilma!

Ibland kommer jag skriva inlägg ensam. När jag gör det skriver jag (H-S) i rubriken. Det står för "Hilma skriver".

Mm. Hilma, kan inte du berätta lite om dig?

Jo visst kan jag det:

Namn: Hilma
Favoritdjur: Woobys såklart :D
Favoritfärg: Ljusblå
Favoritmat: Choklad och Woobymat
Favritsport: Simma och springa :D
Hobby: Busa...hihi :D

Övrigt:
Hej hej! Jag heter Hilma och är en Himmelswooby. Jag bor i Panfu med min ägare Emmy_10 och hennes alla andra djur, dom är mina vänner också. Jag och Emmy brukar ha kul tillsammans, men ibland tycker hon att jag är jobbig och jag tycker hon är jobbigt ibland. Jag leker också med henens andra djur ibland. Speciellt gillar jag henens Woody, för den är också blå och har ungefär samma namn, Woody, Wooby.

Ja det var mycket om dig, Hilma. Du tycker väl också om att bada med mig, eller?

Jaa, det gör jag.











Ja, det där var kul! Att bada alltså :D

Aa! jag tror det var allt vi skulle prata om :) See u!

Hörru, see u var min sak! Jaja, see u ändå :)

Hilma & Emmy ♥ ♦ ♣ ♠ ☺ ☻

Ps. jag håller på med en bild där det står typ "Emmy & Hilma" ♥ :)

1 kommentar:

  1. Kan du tipsa om min blogg på din?
    www.panfusheris.blogg.se :) Tack i förväg bye<3

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10