Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

fredag 19 november 2010

Sorry

Hej!
Sorry för att jag inte skrivit på några dagar, men jag har nog gjort så mycket annat :)

Här är en vänskapsfilm som jag gjorde för en stund sen, bara för att jag tycker det är viktigt och roligt med vänner :D



Bra? :) Hoppas :) Här är en länk till den också för det är inte riktigt hela bilden som syns, liiiite ser man inte, så... länk xD: http://www.youtube.com/watch?v=gpplLj13th8

Och idag är det ju...















Väldigt skönt med fredag igen :D Undrar vem som åker ut i Idol ikväll ;) Vem hejar ni på i Idol? Ja! Jag kan väl starta frågestunder, en varje vecka. En i veckan :) Denna vecka är frågan...

Vem hejar du på i Idol 2010?

Ni ska skriva svaret i kommentarerna :) Det blir olika frågor varje vecka.

Jag själv vet inte riktigt nu vem jag hejar på i Idol men jag tyckte Elin var bra men hon åkte ju förra gången. Jag gör en bild som frågestunds bild vet jag! :) See u :)


6 kommentarer:

  1. försent..... dem har redan vallt ut vinnarna jag kly84 Rebecca10 Newkidzhs Anzylanzys kolla:http://blog.panfu.se/2010/11/19/vinnare-filmklippstavlingen/#more-4592

    SvaraRadera
  2. jo titta gärna in p´å min blogg :) Men jag gillar Minnah och Linnea!!!!!! tjauu.

    SvaraRadera
  3. Jag hejade på Elin men hon åkte ju ut. :( Så nu hejar jag på Jay och Minnah för det mesta. :) Lite på Linnea också! ;)

    //cken

    SvaraRadera
  4. SV: Mariabegemot:

    Jag vet xD Men jag gjorde bara för att :) som det står :)

    SvaraRadera
  5. Jag hejade jätte mycket på Alice men hon hoppade ju av :( så nu hejar jag typ på Linnea

    //Rimtim

    SvaraRadera
  6. Det var såååå syn att linnea åkte ut!!!=6jag gilla henne!!!

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10