Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

måndag 1 november 2010

Överraskningsfest för mig!

Hej!
Mysa9 ordnade en överraskningsfest för mig i min koja eftersom jag kom med i blogg staffeten och leder. Jag blev jäääääätte glad av festen! Här är bilder därifrån:














































"ALLA FEST FÖR EMMY IO I HENNES KOJA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA KOM!!!!!!!! SÄG ABC OM DU KOMMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"...Oj...jag sa bara som Mysa när hon ropade in pandor till festen...xD Men som sagt: jag blev JÄÄÄÄTTE glad av den! Lomis2 filmade till YouTube, en bit av festen alltså. Tack så hemskt mycket!

Undra om Lomise, Bogno och _Edward_ också hade fester...Eller min fest var det inte jag som arrangerade, det var Mysa9 :) Tack Mysa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10