Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

måndag 1 november 2010

YEEEES!!! Jag kom med i blogg-staffeten och leder!

YEEEEES!!!!! Jag kom med i blogg-staffeten på Panfubloggen tillsammans med Chloes, Eppelskrutt och Pidgeotto. PLUS att jag LEDER!!!














Men lite konstigt är det väl att inte Emely eller Floras bloggar kom med också...?

JIPPIIEEE!!! Otroligt att jag LEDER! Max och Ella tog till och med kort på headrarna som vi har :D

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAHYYYYY!!!! Tack såååååååå mycket Max och Ella att jag kom med igen! Och ni som röstat, TACK FÖR ATT NI RÖSTAT SÅ JAG LEDER!!!!!!! :) :D :) :D :) :D

2 kommentarer:

  1. Heey!

    Det är jag musse, din föra kille ;)
    Du har en super cool blogg!
    Och grattis för du kom med xD
    Jag har röstat på din blogg...
    Hoppas vi syns i panfu!

    MvH
    musse <333

    SvaraRadera
  2. Tjena
    Jag är också med på msp
    Mitt namn är Bella McStar
    Ha det gött igelkött
    Föresten röstade på din blogg
    den e så bra!!!Och äntligen någonsom har me msp i sin blogg!!De ä fet bäst!!!

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10