Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

söndag 7 november 2010

Emely GP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej!
ÅH VAD JAG ÄR GLAD!!!!!!!!! Emely har blivit GP i en månad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



















Jag är också JÄTTEGLAD för att hon är guldpanda nu!!!! Vi badar just nu i Panfu. Kuul! Vi försöker åka sammtidigt i ruchbanan i sjön, men det går inte xD Då säger vi båda NEE! xD

aja, det är kul att Emely är gp nu! Här är en bild som jag tog igår på Putte när hon kom ut ur min pyjamasärm xD




















Söt eller? Jag gosar med henne, kliar henne alltså. Såååå mysig hon är!

Jag tror det var allt :) Har inte fått bloggklubban ännu men hoppas jag får den imorgon...

2 kommentarer:

  1. Förlåt att vi gick innan.
    Hoppas du förlåter oss.

    //Emely101 :)

    SvaraRadera
  2. är Putte riktig? skulle veta fin hon är :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10