Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

söndag 21 november 2010

Fina foton från Igloopartyt idag ♥ ♥ ♥

Hej!
Jag har tagit lite foton från igloopartyt. Här är dom :)



















Jag gillar det partyt :) Kom gärna dit :D Det är kul! :) Om ni tycker jag skryter med bilderna, så är det inte det, jag tycker bara om dom :D

Här är en bild som jag tog igår i så kallad hemliga rummet vid vulkanen, där var jag, Emely101, lomis2, Hettaw och Corovaden:




Man måste göra en sak för att se det och kunna komma in dit :) Sen kom sevil och en till in dit. Just det! På partyt idag hade jag sagt att jag skulle visa min autograf här. Såhär är den, Emmy_10...ganska enkel, inte så mycket till autograf då xD men ändå:



Hehe, xD Inte så snyggt men ändå :D

Ses! :)









1 kommentar:

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10