Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

torsdag 4 november 2010

Några bilder från idag i Panfu :D

Hej!
Nu ska jag visa er lite bilder från denna roliga dag jag och dom på bilderna haft :)


















Och här solar några av oss i hamnen:





















Sen hade vi nästan som en fest i baren:









































Sen hände en sak mellan Emely och Grone. Men när dom hade löst det, hade Emely en fest för vänskapen i hennes koja:






















Och här dansar Amandismand och Emely i samma takt:

















Och sen flyttades festen över till Amandismand, där jag tog en bild på mig och cken:









Det har varit en superrolig dag idag tycker jag! Tycker ni också det? Ni som var på festen och det alltså?


2 kommentarer:

  1. Saknar Grone! Min älskade kille <3 om du ser honom, säg att pandoli98;as pandA är hackad och hennes/min nya heter Quena.

    www.quenasblogg.blogspot.com

    Älskar dig Grone <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Det är jag Melisia bra blogg hur får du en så bra blogg förässten kan vi göra en blogg tsm det vore ju kkul

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10